Versie: juni 2025

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling. Is dat niet het geval? Dan kun je gebruikmaken van je herroepingsrecht.

Herroepingsrecht en retourneren

Volgens de Europese wetgeving heb je het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen.

Voorwaarden voor retourzending

  • Het product moet ongebruikt zijn en in originele, onbeschadigde verpakking zitten.

  • Veel van onze producten zijn om hygiënische redenen verzegeld. Wanneer de verzegeling is verbroken, vervalt het herroepingsrecht. Denk hierbij aan crèmes, serums, make-up en andere verzorgingsproducten.

  • Voeg altijd een begeleidend briefje toe met je naam en ordernummer. Dit versnelt de verwerking.

  • Retourneer het product – indien redelijkerwijs mogelijk – in originele staat en verpakking. Wanneer een product beschadigd of onvolledig retour komt, en het herroepingsrecht nog van toepassing is, dan kan er een waardevermindering worden doorberekend.

Retouradres

Feel So Pure
Loensweg 10
4306 NB Nieuwerkerk (Zeeland)

Kosten en verantwoordelijkheid

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte en veilige terugzending. Zorg ervoor dat je pakket voldoende is gefrankeerd en goed verpakt.

Terugbetaling

Als wij je retourzending in goede staat ontvangen binnen de gestelde termijn, betalen wij het volledige aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten binnen 14 dagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode. We mogen echter wachten met terugbetaling totdat wij het product hebben ontvangen of totdat jij hebt aangetoond dat het is teruggestuurd. Bij creditcardbetalingen kan het zijn dat de terugboeking pas zichtbaar is aan het einde van je betaaltermijn.

Klachten? We helpen je graag

Heb je een klacht over onze service of een product? Laat het ons weten. Je kunt ons mailen op info@feelsopure.nl en we nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling – uiterlijk binnen 14 dagen.

Komen we er samen onverhoopt niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschilbemiddelingsdienst van WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil 

Wil je meer weten over je rechten of de uitzonderingen? Bekijk dan onze volledige Algemene Voorwaarden of neem contact met ons op via webshop@feelsopure.nl.

Verzendbeleid

Verwerking en verzending
Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur zijn geplaatst, worden binnen 1 tot 3 werkdagen verwerkt en verzonden. Als een product tijdelijk niet op voorraad is, nemen wij contact met je op over de levertijd of een alternatief.

Bezorging
Je bestelling wordt verzonden via PostNL. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code. Lukt het bezorgen niet? Dan laat PostNL een bericht achter en kun je het pakket binnen 1 à 2 weken ophalen bij een afhaallocatie.

Verzendkosten
Voor bestellingen binnen Nederland en België gelden de volgende verzendvoorwaarden:
- Bestellingen vanaf €65 worden gratis verzonden.
- Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten:
  • €4,95 voor Nederland 
  • €6,96 voor België

Internationale verzending
Staat jouw land er niet bij in onze verzendlijst? Stuur ons gerust een e-mail via webshop@feelsopure.nl – we kijken graag wat we voor je kunnen doen.

Vragen?
Neem contact met ons op via webshop@feelsopure.nl of bel 0111-851387.